زمان معرفی میزبان جام ملت های آسیا 2027 اعلام شد

به گزارش وبلاگ مونوپاد، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران زمان معرفی میزبان جام ملت های آسیا 2027 را بیان کرد.

زمان معرفی میزبان جام ملت های آسیا 2027 اعلام شد

به گزارش وبلاگ مونوپاد، فدراسیون فوتبال ایران، یکی از چهار نامزد نهایی میزبانی جام ملت های فوتبال آسیا در سال 2027، از اواخر تابستان امسال در حال تکمیل مدارک و آماده سازی شرایط لازم برای جلب نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا است. ایران برای کسب مجوز برگزاری عظیم ترین فستیوال فوتبالی آسیا با کشورهای قطر، عربستان و هند رقابت خواهد نمود.

بعد از ارسال مدارک و تعهدنامه های دولتی، فدراسیون فوتبال در روزهای گذشته اسامی استادیوم های موردنظر خود را هم به این کنفدراسیون اعلام نموده و قرار است بازرسان AFC ظرف سه ماه آینده برای آنالیز زیرساخت ها و امکانات ایران به تهران سفر نمایند و در ادامه بازدیدی از شهرهای مختلف داشته باشند.

مهدی محمدنبی، دبیرکل این فدراسیون درباره زمان معرفی میزبان جام ملت های آسیا 2027 گفت: در خرداد 1400 کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از آنالیز های لازم میزبان این رویداد عظیم را معرفی خواهد نمود.

شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا چندین ماه قبل با اشاره به اینکه چین به عنوان میزبان جام ملت های آسیا 2023 فقط چهار سال برای فراهم کردن شرایط لازم برای یک میزبانی باشکوه در اختیار دارد، اظهار داشت برای میزبان جام ملت های آسیا در سال 2027 زمان بیشتری را اختصاص خواهند داد.

پس از معرفی میزبان این مسابقات در خرداد 1400، میزبان این مسابقات از سال 2021 تا سال 2027 به مدت 6 سال و نیم فرصت خواهد داشت شرایط مناسبی برای برگزاری این مسابقات با حضور 24 تیم فراهم کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زمان معرفی میزبان جام ملت های آسیا 2027 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان معرفی میزبان جام ملت های آسیا 2027 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید