(تصاویر) وقتی مارادونا نام دوقلوها شد

به گزارش وبلاگ مونوپاد، 9 سال پیش، یک خانواده آرژانتینی با نامگذاری دختران شان به نام مارا و دونا به احترام اسطوره فوتبال شان دیگو مارادونا، خبرساز شدند.

(تصاویر) وقتی مارادونا نام دوقلوها شد

پس از این که مارادونا در سن 60 سالگی درگذشت، خبرگزاری رویترز با والتر روتوندو پدر دوقلوها که خالکوبی دیگو را هم پشت خودش دارد، صحبت نموده است. او درباره نامگذاری دوقلوهایش می گوید: در نامگذاری دوقلوها هیچ تردیدی نداشتم.

این تصمیم والتر به سال 1990 برمی شود، وقتی او با دیدن اشک های مارادونا در فینال جام جهانی منقلب شده است. بعدها پس از آشنایی با همسرش استلا ماریس پرس به او گفته که روزی دو دختر خواهد داشت و نام های شان را مارا و دونا خواهد گذاشت. والتر خاتمه به خواسته اش رسید و حتی عکس فرزندانش را برای مارادونا فرستاد.

مارا که یک دقیقه از خواهرش دونا عظیم تر است، می گوید عاشق این نام و داستان پست آن است. او بیان می نماید: داشتن این نام برای من بسیار زیباست. آنچه در خصوص این نام دوست دارم، این است که می دانم چرا چنین اسمی روی من گذاشته شده. احساس می کنم این نام فوق العاده است.

دونا هم گفت که مرگ مارادونا برایش یک شوک بوده: نمی توانم باور کنم او فوت نموده یا این که چرا فوت نموده. او فرد بسیار خوبی بود و لیاقتش چنین چیزی نبود.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "(تصاویر) وقتی مارادونا نام دوقلوها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) وقتی مارادونا نام دوقلوها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید