شیائومی مشخصات و قیمت تلویزیون های Mi TV ES 2022 را خاطرنشان کرد

به گزارش وبلاگ مونوپاد، شیائومی میخواهد فردا و در کشور چین از تلویزیون های سری Mi TV 6 رونمایی کند. اما به تازگی شاهد انتشار تیزری از خانواده نو تلویزیون های این شرکت تحت اسم می TV ES 2022 بودیم که آن ها هم قرار است فردا رونمایی شوند.

شیائومی مشخصات و قیمت تلویزیون های Mi TV ES 2022 را خاطرنشان کرد

شیائومی را بیشتر به خاطر فعالیت خوبش در زمینه فراوری گوشی های هوشمند می شناسیم. اما شرکت چینی در بخش های مختلفی نظیر گجت های پوشیدنی (شامل ساعت، مچ بند، هدفون بی سیم و…)، لپ تاپ و حتی تلویزیون فعالیت می نماید. خبری هم که امروز منتشر شده در رابطه با تلویزیون های نو این شرکت است که طبق خبرهای رسمی، فردا در کشور چین رونمایی می شوند.

پیش از این انتظار داشتیم در رویدادی که فردا برگزار می گردد، تلویزیون های سری Mi TV 6 رونمایی شوند اما شیائومی روز گذشته تیزری را منتشر کرد که در آن نه تنها با سری نوی از تلویزیون های این شرکت آشنا شدیم بلکه توانستیم از بابت مشخصات فنی و قیمت آن ها هم تقریبا به طور کامل آگاه شویم.

این طور که به نظر می رسد، می TV ES 2022 حدود 4000 یوآن چین (620 دلار) قیمت گذاری خواهد شد و طبق گفته های خود شیائومی، در این محدوده قیمتی هیچ تلویزیون دیگری نمی تواند با آن رقابت کند. البته این حرف به طور کلی در رابطه با تمام تلویزیون های این سری زده شده نه فقط یک مدل از آن ها. با توجه به تیزر رسمی که منتشر شده، گویا این تلویزیون ها در سه مدل با مقدار های 55، 65 و 75 اینچ در دسترس قرار می گیرند تا نیازهای کاربران را در محدوده مختلف پوشش دهند.

با توجه به اطلاعات رسمی که پیرامون این سری از تلویزیون های شیائومی منتشر شده، به نظر می رسد قابلیت لوکال دیمینگ (Local Dimming) هم در آن ها وجود داشته باشد. به صورت خیلی خلاصه، قابلیت Local Dimming باعث می گردد که نقاط روشن و تاریک تلویزیون به صورت مجزا قابل کنترل باشند. بعلاوه به یاری این قابلیت، کنتراست تصویر ارتقا پیدا نموده و در نتیجه آن، کیفیت تصاویر و دقت نمایش رنگ ها بیشتر خواهد شد تا صحنه های مجذوب کننده و زنده ای به نمایش در بیاید. علاوه بر این ها، بیشینه روشنایی در این تلویزیون ها هم بسیار بالا خواهد بود تا بدین ترتیب شاهد یکی از برترین میان رده های بازار باشیم.

تلویزیون های نسل بعدی شیائومی علاوه بر کیفیت بالای تصاویر و دقت در نمایش رنگ ها، از استانداردهای لازم برای محافظت از چشمان کاربران هم برخوردارند. یکی از این استانداردها فیلتر رنگ آبی است که در گوشی های هوشمند نو هم شاهد حضور آن هستیم.

سری تلویزیون های شیائومی می TV ES 2022 از بدنه و فریمی فوق العاده باریک بهره برده و تا حد زیادی سبک وزن هستند. بعلاوه به خاطر حاشیه بسیار کمی هم که دارند، تجربه تماشای محتوای تصویری را به صورت تمام صفحه در اختیار کاربران قرار می دهند. نکته مثبت دیگر اما بلندگوهای داخلی هستند که در آن قرار گرفته و از قدرت بالایی در ارائه صدا برخوردارند.

از لحاظ نرم افزاری، این تلویزیون ها به گونه ای طراحی شده اند که با زیست بوم شیائومی به برترین شکل ممکن سازگاری داشته باشند. اما برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه باید تا فردا و رونمایی رسمی از این تلویزیون ها منتظر بمانیم. در نهایت باید به این نکته هم اشاره کنیم که تلویزیون های سری می TV ES 2022 در سه مدل 55، 65 و 75 اینچی در دسترس قرار می گیرند. گفتنی است از این بابت که آیا شیائومی برنامه ای برای عرضه تلویزیون های نو خود به بازار خارج از چین دارد یا خیر آگاه نیستیم و بعید به نظر می رسد در مراسم فردا هم حرفی در این رابطه گفته گردد. با این حال باید منتظر بمانیم ببینیم چه خبرهایی پیرامون این موضوع منتشر می گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی مشخصات و قیمت تلویزیون های Mi TV ES 2022 را خاطرنشان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی مشخصات و قیمت تلویزیون های Mi TV ES 2022 را خاطرنشان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید