اولیایی: قاضی زاده هاشمی مگر غیر از یک نماینده مجلس است؛ چرا به جای قاضی و قوه قضاییه حرف می زند؟

به گزارش وبلاگ مونوپاد، مدیرعامل اسبق استقلال گفت: مگر جُرمی ثابت شده که آن 8 نفر امضانماینده قرارداد ویلموتس نتوانند در انتخابات فدراسیون شرکت نمایند؟ اعلام جُرم باید در محکمه عمومی و توسط قاضی باشد.

اولیایی: قاضی زاده هاشمی مگر غیر از یک نماینده مجلس است؛ چرا به جای قاضی و قوه قضاییه حرف می زند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ مونوپاد، کاظم اولیایی مدیر عامل سابق باشگاه استقلال درباره شرایط این تیم و همچنین کادر فنی استقلال مطرح نمود: تازه مسابقات آغاز شده است. به دلیل شیوع ویروس کرونا، تیم ها هنوز شکل اصلی خود را در مسابقات پیدا ننموده اند.

او ادامه داد: من به تیم محمود فکری بسیار خوشبین هستم، و امیدوارم اگر کادرفنی استقلال احتیاج به تقویت داشته باشد فکری این کار را انجام دهد. احساس می کنم این تیم ظرفیت قهرمانی را در این فصل در لیگ برتر دارد.

اولیایی درباره دخالت های که از طرف بعضی از نمایندگان مجلس در انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال اجرا شده است مطرح نمود: احساس می کنم زمانی که نمایندگان مجلس که وظیفه قانون گذاری دارند در حوزه اجرا وارد می شوند مشکلاتی به وجود می آید.

او ادامه داد: شاید اگر این دوستان دخالت نمی کردند وزارت ورزش و جوانان خیلی زودتر مدیرعامل باشگاه را انتخاب می کرد. واقعیت این است که هر نهادی باید وظیفه خود را انجام دهد، نمایندگان مجلس دو وظیفه عمده دارند؛ وضع قانون و نظارت بر حسن اجرای قانون. در کل این نوع مداخل غیر از اینکه باشگاه استقلال را در همین شرایط نامساعد نگه دارد نکته مثبت دیگری برای تیم ندارد.

اولیایی درباره جلسه پیشکسوتان باشگاه استقلال و نمایندگان مجلس مطرح نمود: جلسه ای بود که کانون طرفداران برای باشگاه پیش بینی نموده بود و عده ای محدود از پیشکسوت ها در آن جلسه حضور داشتند. در حوزه مدیریت باشگاه ما باید از پیشکسوت هایی که مدیران باشگاه ها بوده اند استفاده کنیم. خیلی از پیشکسوتان در مسائل فنی و اتفاقاتی که در زمین مسابقه رخ می دهند متخصص هستند.

او گفت: اگر مجلس می خواهد کارشناس دعوت کند و موضوع مدیریت استقلال را حل و فصل کند باید از مدیران با سابقه این باشگاه که سابقه 40 سال مدیریت دارند استفاده کند.

او گفت: دخالت قانون گذار در حوزه اجرایی عواقب خوبی برای باشگاه استقلال نداشته و نخواهد داشت. به نظرم جلسه با نمایندگان مجلس شد طولانی شدن فرایند انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال شده است.

وی اضافه کرد: قاضی زاده هاشمی مگر غیر از یک نماینده مجلس است؟ چرا به جای قاضی و قوه قضاییه حرف می زند؟ مگر جُرمی ثابت شده که آن 8 نفر امضانماینده قرارداد ویلموتس نتوانند در انتخابات فدراسیون شرکت نمایند؟ اعلام جُرم باید در محکمه عمومی و توسط قاضی باشد. اینکه از قبل برای فضاسازی علیه این افراد بگوییم نمی توانند در انتخابات شرکت نمایند، به مصلحت نظام و فوتبال نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اولیایی: قاضی زاده هاشمی مگر غیر از یک نماینده مجلس است؛ چرا به جای قاضی و قوه قضاییه حرف می زند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیایی: قاضی زاده هاشمی مگر غیر از یک نماینده مجلس است؛ چرا به جای قاضی و قوه قضاییه حرف می زند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید