جلسه آموزشی ناشران آذربایجان غربی با مسئولان پُست برگزار گردید

به گزارش وبلاگ مونوپاد، به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایرن در آذربایجان غربی، مجید فرخی، رییس اداره پست استان آذربایجان غربی در این جسله گفت: شرکت پست برای ارائه خدماتِ با کیفیت و مطلوب این سرویس با توجه به توزیع مویرگی مرسولات به شهرها و روستاهای کشور آمادگی کامل دارد.

جلسه آموزشی ناشران آذربایجان غربی با مسئولان پُست برگزار گردید

وی اضافه نمود: با به کارگیری فناوری اطلاعات پس از خریداری کتاب، ناشر فاکتور را به صورت الکترونیکی دریافت می نماید و باید آن را روی مرسوله الصاق کند.

رییس اداره پست استان آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه درج شماره همراه گیرنده روی بسته خیلی مهم و لازم است، گفت: با درج شماره همراه نامه رسان هیچ بهانه ای نخواهد داشت و موظف است بسته را حتما به گیرنده تحویل دهد.

وی اضافه نمود: بعلاوه هماهنگی های لازم صورت گرفته تا بسته های زیر 5 کیلو هم به صورت استثنا سفارشی ارسال گردد.

این مقام مسئول گفت: ارسال محموله های پُست ناشران در قالب سرویس پست گیت وی انجام خواهد شد که در قالب آن فروشنده می تواند برای سفارش های خود بر اساس نوع پستی که مشتری انتخاب نموده (سفارشی یا پیشتاز) فاکتور صادر کند.

رییس اداره پست استان آذربایجان غربی در سرانجام به آمادگی کامل اداره کل پست استان برای همکاری و پیشتیبانی از اجرای نمایشگاه مجازی کتاب اشاره و گفت: ما از تمام ظرفیت ها و زیرساخت های پستی استان استفاده می کنیم تا خدمات مطلوب و با کیفیت در خور شهروندان استان اذربایجان غربی ارائه دهیم.

اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی از 8 تا 14 دی ماه جاری برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "جلسه آموزشی ناشران آذربایجان غربی با مسئولان پُست برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه آموزشی ناشران آذربایجان غربی با مسئولان پُست برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید