اخبار و رویدادها

افتتاح رسمی ساختمان پلاسکو

خبرگزاری خبرنگاران-روز آدینه 20 اسفند 1400 و با حضور رئیس بنیاد مستضعفان، رئیس سازمان انرژی اتمی، استاندار تهران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه 12 ساختمان تازه پلاسکو به بهره برداری رسید.

28 اردیبهشت 1401

مهم ترین اتفاقات سال 1400 از زبان خبرنگاران

امسال با تمام فراز و نشیب هایی که برای صنعت گردشگری داشت، به سرانجام رسید. پیش از آغاز سال 1401، با خبرنگاران همراه شوید تا نیم نگاهی به مهمترین اتفاقات سال گذشته بیندازیم و مروری بر رویدادهای 1400 داشته باشیم.

26 اردیبهشت 1401

کاهش کسری بودجه در سال 1401

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت:وزارت امور مالی و دارایی کوشش دارد تا به سهم خود در بودجه سال آینده کسری تراز عملیاتی را کاهش دهد.

24 اردیبهشت 1401

قیمت دلار امروز شنبه 1400، 12، 21

امروز قیمت دلار نسبت به دو روز گذشته بالا رفت و با رشد 2.01 درصدی که تجربه کرد، 26،350 (بیست و شش هزار و سیصد و پنجاه) تومان نرخ گذاری و معامله شد.

24 اردیبهشت 1401

ابزار سفر: کوچکترین شارژر تلفن همراه جهان

نیپر کوچک ترین شارژر تلفن همراه جهان است که تنها ابعادی معادل 17 در 17 میلی متر دارد و از آن برای شارژ کردن در مواقع اضطراری استفاده می گردد. در ادامه با خبرنگاران باشید و با این محصول کاربردی بیشتر آشنا شوید.

23 اردیبهشت 1401

به ازای فراوری هر خودر یک درخت کاشته گردد

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران گفت نظر به اینکه وسایل نقلیه موتوری از مهمترین و اصلی ترین منابع آلودگی هوای شهر هستند، لذا پیشنهاد می گردد سازندگان و استفاده کنندگان وسایل نقلیه موتوری تا حدی در گیر جبران بخش ناچیزی از آلودگی ایجاد شده شوند که در این...

21 اردیبهشت 1401

سکه هایی که از مزرعه و دریا سر درآورند

در سال 2021 علاوه بر بقایای بناهای بزرگ، سلاح های تاریخی و مقبره های مومیایی های مصر باستان، مجموعه های قابل توجهی از سکه های تاریخی در نقاط مختلف دنیا کشف شد.

19 اردیبهشت 1401

رونمایی از اولین سری ThinkPad های لنوو مبتنی بر معماری ARM

کنگره جهانی موبایل (2022 MWC) امروز (28 فوریه) در بارسلون اسپانیا شروع شده است. MWC 2022 یک پلت فرم جهانی برای نمایش محصولات تازه است و به نظر می رسد لنوو نیز خود را برای این رویداد آماده نموده است.

19 اردیبهشت 1401

کارخانه پنبه میراث صنعتی جاجرم به شمار می رود

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، کارخانه پنبه میراث صنعتی جاجرم به شمار می رود.

17 اردیبهشت 1401

تایید محکومیت 8 میلیاردی پرسپولیس در کمیته استیناف

کمیته استیناف رای خود را در خصوص باشگاه پرسپولیس به طرفیت باشگاه شهرخودرو صادر کرد.

16 اردیبهشت 1401

آذربایجان شرقی قهرمان المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور شد

پنجمین دوره المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور در تبریز با قهرمانی آذربایجان شرقی به کار خود انتها داد.

16 اردیبهشت 1401

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اسفندماه از روز چهارشنبه

به گزارش خبرنگاران، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ساعت 7 صبح روز (چهارشنبه) 20 بهمن ماه برای تمام جهتها به غیر از جهت تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و بالعکس به وسیله اینترنتی و مراکز مجاز فروش بلیت قطار به صورت حضوری در سراسر کشور شروع می گردد.

14 اردیبهشت 1401

کرونا چه تفاوتی با آنفلوآنزا دارد؟

خبرنگاران/خراسان رضوی یک فوق تخصص اطفال با اشاره به سختی تشخیص بیماری های آنفلوآنزا و کرونا گفت: معمولا تشخیص کرونا و آنفلوآنزا باید به وسیله متخصص انجام گردد. حتی در بعضی مواقع برای گروه های پزشکی نیز تشخیص این 2 بیماری سخت است.

14 اردیبهشت 1401

اقدام نو اینستاگرام علیه محتوای ناسالم

اینستاگرام اقدامات جدیدی انجام داده است تا محتوای احتمالا ناسالم در معرض دید کمتری در این اپلیکیشن قرار بگیرند.

13 اردیبهشت 1401

گزیده نقدهای فیلم آنچارتد؛ پرجنب وجوش با فیلم نامه ای ضعیف

اقتباس سینمایی آنچارتد پس از بیش از یک دهه تلاش در جهت تولید آن، نقدهای نسبتا ضعیفی دریافت کرده است. این فیلم که بر اساس سری مجموعه بازی های ویدیویی آنچارتد ساخته شده است، داستان یک جستجوگر گنج به نام ناتان دریک را دنبال می کند که برای حل معماهای تاریخی...

12 اردیبهشت 1401

انتقاد از نگاه تک بعدی مسئولین مسجد سلیمان به منابع اقتصادی نفت

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: دستگاه های اجرایی باید تمام توان بالقوه و بالفعل شهرستان و دستگاه خود را جهت خدمت به مردم بکار گیرند.

10 اردیبهشت 1401

روایت رزیتا غفاری از سانسور های بیش از حد صداوسیما

رزیتا غفاری علت ضعف سریال های تلویزیونی و کمبود سریال در تلویزیون را ممیزی های بیش از حد صداوسیما و حمایت نکردن از نویسنده ها دانست.

10 اردیبهشت 1401

آیین بزرگداشت روزپژوهش در فضای مجازی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران در این برنامه که چهارشنبه 24 آذرماه از ساعت 14:00 تا 16:00 برگزار خواهد شد، حسن بلخاری رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، احد فرامرز قراملکی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، محمود شالویی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،...

9 اردیبهشت 1401

معمارباشی: شتاب منفی برای باز شدن ایربگ خودرو ها در حادثه بهبهان ، رامهرز ایجاد نشد

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام نمود در حادثه تصادف محور بهبهان-رامهرز شرایط لازم برای باز شدن ایربگ خودرو ها ایجاد نشد.

8 اردیبهشت 1401

رئیس سابق کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال مصر: کی روش در صورت عدم صعود به جام جهانی کنار می رود

رئیس سابق کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال مدعی شد غرامت فسخ قرارداد کارلوس کی روش پس از صعود وی به جام جهانی اعتبار خواهد داشت.

7 اردیبهشت 1401
تعداد: (723)