جنگل تاریخی بامبوی کیوتو با فانوس ها و نورافکن ها زیبایی دوچندانی پیدا می نماید

به گزارش وبلاگ مونوپاد، کیوتو به خاطر زیبایی هایش مشهور و شاخص است، اما در دسامبر سال جاری یکی از جلوه های آن ارتقا پیدا می نماید.

جنگل تاریخی بامبوی کیوتو با فانوس ها و نورافکن ها زیبایی دوچندانی پیدا می نماید

قرار است یکی از محبوب ترین جاهای دیدنی آن یعنی جنگل بامبو آراشیاما نورپردازی و روشن گردد و مردم را تشویق به بازدید از آن کند.

از 10 دسامبر تا 19 دسامبر، کل جنگل با تهمیدات نوری و نورپردازی های ویژه جان می گیرد.

بیشه بامبو که در حومه شهر قرار گرفته است، در هر زمانی از سال دوست داشتنی است. اما، به لطف نورپردازی شرکت کیوتو آراشیاما هاناتورو، بهتر هم می گردد. نه تنها پل چوبی توگتسوکیو به شیوه ای دیدنی روشن شده و باعث بازتاب نور لذت بخشی در رودخانه کاتسورا می گردد، بلکه فانوس های ویژه ای نیز نصب شده که راستا های جنگل را روشن می نماید.

چیدمان تعاملی به وسیله گروه هنری Naked. موسوم به پروژه قاصدک که پیش از این در مکان های متعددی از ژاپن نصب شده، این بار در جنگل بامبو به شکل یک قاصدک غول پیکر ظاهر می گردد.

از بازدیدنمایندگان خواسته می گردد با تکان دادن گوشی های هوشمند خود در قسمت مرکزی، آرزویی در دل نمایند، این کار باعث می گردد که قاصدک به صورت ذرات دیجیتالی پراکنده می نماید و باعث جلوه ای رنگارنگ روی زمین گردد. این طرح به وسیله هنرمند ریوتارو موراماتسو، بنیانگذار گروه طراحی شده است.

حسن ختام، یک رویداد ویژه برای ارسال فانوس های نور به آسمان وجود دارد. برای شرکت در رویداد Arashiyama Sky Lantern هزینه کمی احتیاج است.

منبع: یک پزشک

به "جنگل تاریخی بامبوی کیوتو با فانوس ها و نورافکن ها زیبایی دوچندانی پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگل تاریخی بامبوی کیوتو با فانوس ها و نورافکن ها زیبایی دوچندانی پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید