اخبار سیاسی

کاهش کسری بودجه در سال 1401

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت:وزارت امور مالی و دارایی کوشش دارد تا به سهم خود در بودجه سال آینده کسری تراز عملیاتی را کاهش دهد.

24 اردیبهشت 1401

اقدام نو اینستاگرام علیه محتوای ناسالم

اینستاگرام اقدامات جدیدی انجام داده است تا محتوای احتمالا ناسالم در معرض دید کمتری در این اپلیکیشن قرار بگیرند.

13 اردیبهشت 1401

آیین بزرگداشت روزپژوهش در فضای مجازی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران در این برنامه که چهارشنبه 24 آذرماه از ساعت 14:00 تا 16:00 برگزار خواهد شد، حسن بلخاری رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، احد فرامرز قراملکی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، محمود شالویی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،...

9 اردیبهشت 1401

ریچارد نفیو، معمار تحریم های ایران از وزارت خارجه آمریکا جدا شد

ریچارد نفیو که چندی پیش به علت اختلاف نظر با نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران از تیم مذاکره کننده آمریکا جدا شده بود، امروز در پیامی توئیتری خاطرنشان کرد که وزارت امور خارجه آمریکا را نیز ترک نموده است.

29 فروردین 1401

شبکه فیبر نوری در سراسر ایران اجرایی می گردد

تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت شبکه فیبر نوری به عنوان منبع شبه نامحدود انتقال دیتا در سراسر ایران اجرا می گردد تا کیفیت و سرعت شبکه دیتای ثابت خانگی به حداکثر برسد و رضایت مردم را برآورده کند.

27 فروردین 1401

رنج نامه قطب سیب زمینی نصف دنیا

به گفته یک فعال محیط زیست فرصت زیادی برای اصلاح رویه های ناکارآمد در عرصه کشاورزی و گذار به کشاورزی پایدار نداریم. شرایط بارش ها نامناسب و شرایط دشت ها عمدتا بحرانی است و حفظ منابع آب و خاک در عین تأمین معیشت کشاورزان و تأمین امنیت غذایی به تغییرات اساسی...

26 فروردین 1401

اگر دولت قرارداد بین المللی منعقد کند باید در مجلس آنالیز گردد

تهران (پانا) - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید نمود اگر دولت قراردادی با کشورهای خارجی امضا کند حتما باید به مجلس بیاید.

12 اسفند 1400

امیرعبداللهیان: برای روابط با باکو ایده های متنوعی داریم

وزیر امور خارجه ایران در حین ورود به باکو در مصاحبه با خبرنگاران اضافه کرد: در این سفر ملاقات هایی در سطح بالا با مقامات جمهوری آذربایجان خواهیم داشت.

11 اسفند 1400

استقبال سرمایه گذاران صنایع معدنی برای ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی

خبرنگاران - مجری طرح احداث 10 هزار مگاوات نیروگاه به وسیله صنایع گفت: ساخت نیروگاه های سیکل ترکیبی از سوی سرمایه گذاران صنایع معدنی با استقبال چشمگیری روبرو شده، به طوری که 5300 مگاوات از ظرفیت احداث نیروگاه در راستای تفاهم نامه وزارت نیرو و وزارت صمت به...

2 اسفند 1400

پیغام تبریک نوری به نمایندگان هموطنان مسیحی در مجلس به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع)

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در پیغام های جداگانه ای میلاد حضرت مسیح (ع) و شروع سال نو میلادی را به نمایندگان هموطنان مسیحی در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

26 بهمن 1400

پردیس دانشگاه صنعتی شریف هیات علمی جذب می نماید

پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف به منظور تامین نیروی متخصص برای مقاطع مختلف تحصیلی از فارغ التحصیلان دکتری دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی، هیئت علمی مقیم به صورت مدرس قرارداد مدت تعیین برای سال تحصیلی 1402-1401 استخدام می نماید.

24 بهمن 1400

شرایط حضور دانش آموزان استثنایی در مدارس چگونه است؟

تهران (پانا) - معاون برنامه ریزی آموزشی و توان بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی از شرایط و نحوه حضور دانش آموزان استثنایی در مدارس اطلاع داد.

19 بهمن 1400

وعده وزیر محقق شد

تهران (پانا) - وعده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ارایه بسته حمایتی به هنرمندان محقق شد و این فرایند ادامه دارد.

6 بهمن 1400

وزیر امور خارجه ایران با رییس جمهور آذربایجان در باکو ملاقات کرد

تهران (پانا) - وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر خود به جمهوری آذربایجان با الهام علی اف رییس جمهور این کشور همسایه ملاقات و رایزنی کرد.

5 بهمن 1400

20 هزار نفر رشته های بدون آزمون سال 1400 را انتخاب کردند

بیش از 20 هزار نفر در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی نوبت بهمن ماه سال 1400 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ثبت نام و انتخاب رشته کردند.

30 دی 1400

کمبود شدید نقدینگی در بازار سهام، فرایند منفی بورس ادامه دار است؟

به گزارش خبرنگاران، شاخص کل بورس آخرین شنبه آبان ماه را با از دست دادن کانال 1.4 میلیون واحدی به اتمام رساند. ریزش بیش از 27 هزار واحدی در شاخص کل بورس در حالی رقم خورد که بیشتر لیدرهای بازار تماما قرمزپوش بودند. اما این فرایند تا کجا ادامه دارد؟

29 دی 1400

6 علت موفقیت سامسونگ در بازار گوشی های هوشمند در سال 2021

در سالی که تقریبا باید بگوییم گذشت، سامسونگ توانست سهم بزرگی از بازار گوشی های هوشمند داشته باشد. اما این موفقیت چگونه بعد از گذشته بیش از یک دهه همچنان ادامه پیدا نموده است؟ در این مطلب به آنالیز 6 دلیلی می پردازیم که باعث شد سامسونگ در سال 2021 همچنان...

23 دی 1400

چرا تلفن اینترنتی یا ابری نخریم !؟

تلفن اینترنتی یا همان تلفن ابری که اخیرا زیاد مطرح میشه چی هست و چرا باید بخریم یا نخریم؟تلفن اینترنتی همان سرویس ویپ می باشد که به عنوان های مختلفی مانند سیپ فون ، سیپ ترانک خط ویپ و.. شناخته شده اند. در چند سال گدشته تعدادی از اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت...

21 دی 1400

وزیران امورخارجه ایران و تاجیکستان ملاقات و گفت وگو کردند

تهران (پانا) - حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در حاشیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان اکو، با سراج الدین مهرالدین وزیر امورخارجه تاجیکستان گفت و گو و گفتگو کرد.

16 دی 1400

قلیچ: با وجود حامد لک بازی دادن به رادوشوویچ منطقی نیست، پرسپولیس که نباید در همه بازی ها برنده گردد

دروازه بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که در حضور حامد لک بازی دادن به رادوشوویچ منطقی به نظر نمی رسد.

12 دی 1400
تعداد: (188)