اخبار مجلس

اگر دولت قرارداد بین المللی منعقد کند باید در مجلس آنالیز گردد

تهران (پانا) - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید نمود اگر دولت قراردادی با کشورهای خارجی امضا کند حتما باید به مجلس بیاید.

12 اسفند 1400

شرایط حضور دانش آموزان استثنایی در مدارس چگونه است؟

تهران (پانا) - معاون برنامه ریزی آموزشی و توان بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی از شرایط و نحوه حضور دانش آموزان استثنایی در مدارس اطلاع داد.

19 بهمن 1400

20 هزار نفر رشته های بدون آزمون سال 1400 را انتخاب کردند

بیش از 20 هزار نفر در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی نوبت بهمن ماه سال 1400 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ثبت نام و انتخاب رشته کردند.

30 دی 1400

کمبود شدید نقدینگی در بازار سهام، فرایند منفی بورس ادامه دار است؟

به گزارش خبرنگاران، شاخص کل بورس آخرین شنبه آبان ماه را با از دست دادن کانال 1.4 میلیون واحدی به اتمام رساند. ریزش بیش از 27 هزار واحدی در شاخص کل بورس در حالی رقم خورد که بیشتر لیدرهای بازار تماما قرمزپوش بودند. اما این فرایند تا کجا ادامه دارد؟

29 دی 1400

ترامپ: مک کانل یک کلاغ پیر از کار افتاده است!

ایسنا نوشت:رئیس جمهوری سابق آمریکا، رهبر اقلیت سنا را به خاطر اجازه تصویب دادن به طرح دو حزبی زیرساخت های رئیس جمهوری کنونی این کشور به ارزش 1.2 تریلیون دلار به باد انتقاد گرفت و به جمهوری خواستار در مجلس نمایندگان و سنا هشدار داد تا علیه بخش دوم این برنامه...

10 دی 1400

اطلاعات حساب های منطقه ای به تفکیک شهرستان ها جمع آوری می گردد

جلسه هماهنگی برای جمع آوری اطلاعات حساب های منطقه ای به تفکیک شهرستان های استان تهران با حضور رئیس سازمان، معاون آمار و اطلاعات و معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار گردید.

19 مهر 1400

جلسه سران قوا برای آنالیز شرایط بازار سرمایه برگزار نشد

خبرنگاران : جلسه سران سه قوه که قرار بود با موضوع آنالیز شرایط بورس روز گذشته برپا گردد، برگزار نشد.

3 تیر 1400

تشریح دلایل لغو قرارداد نیروگاه هسته ای بوشهر

خبرنگاران : مهم ترین سرتیترهای صفحه های اقتصادی مطبوعات12 خرداد در ابتدای هر دهه در نیم قرن گذشته از این قرار بوده است:لایحه دولتی کردن بازرگانی خارجی رد شد

31 خرداد 1400

قالیباف: تاخیر 13 ساله در احداث کمربندی پاکدشت قابل پذیرش نیست خبرنگاران

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمربندی پاکدشت باید 2 ساله تکمیل می شده است، گفت: تاخیر 13 ساله در احداث کمربندی پاکدشت قابل پذیرش نیست.

26 فروردین 1400

دبیر شورای عالی فضای مجازی: هم ارائه دهندگان و هم کاربران اینترنت ماهواره ای باید مجوز بگیرند

دبیر شورای عالی فضای مجازی می گوید هم ارائه دهنده های سرویس های اینترنت ماهواره ای و هم مصرف کنندگان و کاربرانی که می خواهند به آن دسترسی داشته باشند؛ باید مجوزهای لازم را بگیرند.

13 فروردین 1400

باز داشت زن متهم به به سرقت لپ تاپ پلوسی

رایلی ویلیامز 22 ساله که به سرقت لپ تاپ رئیس مجلس نمایندگان متهم شده بود، بازداشت شد.

5 اسفند 1399

90 درصد کالاهایی که کدرهگیری بانک گرفتند، وارد فرایند ترخیص شدند

بیش از 90 درصد اظهارنامه هایی که کدرهگیری بانک آنها صادر شده، اقدام برای ترخیص شان اجرا شده و این امر نشان می دهد صاحبان کالا پس از صدور کد رهگیری بانک ، کالای خود را ترخیص می کنند.

17 دی 1399

اولیایی: قاضی زاده هاشمی مگر غیر از یک نماینده مجلس است؛ چرا به جای قاضی و قوه قضاییه حرف می زند؟

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: مگر جُرمی ثابت شده که آن 8 نفر امضانماینده قرارداد ویلموتس نتوانند در انتخابات فدراسیون شرکت نمایند؟ اعلام جُرم باید در محکمه عمومی و توسط قاضی باشد.

11 دی 1399

هدف بودجه 1400 کاهش تصدی گری دولت است

به گزارش خبرنگاران، حسن روحانی رئیس جمهور صبح روز یکشنبه در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی، درباره چارچوب بودجه سال 1400 کل کشور گفت: هدف اصلی بودجه سال 1400 بر کاهش هزینه ها، افزایش درآمدها، کاهش تصدی گری های دولت، توسعه دولت الکترونیک،...

25 آذر 1399

خروج بدون مجوز دام زنده از استان ها قاچاق محسوب می گردد

بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار، هر گونه خروج دام از استان ها، بدون مجوز رسمی سازمان دامپزشکی قاچاق محسوب می گردد.

22 آذر 1399

پول بده، سفیر شو!

ایسنا نوشت: رؤسای جمهور دموکراتیک و جمهوری خواه آمریکا سال هاست سمت های عالی سفارت را در بین اسپانسرهای کمپین های انتخاباتی ثروتمند و متحدان سیاسی که هیچ گونه سابقه پیشین دیپلماتیک ندارند، پخش نموده اند؛ روشی که به گاف های خجالت آور و مناقشاتی در خارج...

11 آذر 1399

آمریکا به دوران پساترامپ نزدیک خواهد شد؟ ، از نگرانی طالبان تا تصمیم برای پوشیدن لباس سوپرمن مقابل بیمارستان

21 روز باقی مانده در آمریکا کارزار عظیم انتخاباتی برای هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه است و کمپین هردو جناح تمام کوشش خود را انجام می دهند تا نتیجه انتخابات را به نفع خود رقم بزنند؛ اما در این بین به نظر می رسد ترامپ بیش از رقیب خود متوسل به راه های محیرالعقول...

26 آبان 1399

خبرنگاران خط تولید مرغ استاندارد برای صادرات به عراق باید راه اندازی شود

ایلام - خبرنگاران - مدیرکل حوزه استاندار ایلام و پیگیر امورات اقتصادی استانداری ایلام گفت: خط تولید مرغ استاندارد برای تولید مرغ با سایز مناسب به کشور عراق باید پیگیری شود و با تخصیص اعتبار ویژه هرچه سریعتر راه اندازی شود.

4 مهر 1399

پلوسی: ترامپ در پی تضعیف مشارکت در انتخابات است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از سخنان اخیر ترامپ در حمله به برگزاری انتخابات با استفاده از صندوق های رای الکترونیک به شدت انتقاد کرد.

1 مهر 1399

ترامپ : ایران اگر بخواهد یاری می کنیم، به دنبال تغییر حکومت ایران نیستم

ایرنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا که این روزها تهدید علیه ایران را از سر گرفته است، در اظهاراتی متناقض از شرایط همه گیری کرونا در ایران حاضر نشد درباره کاهش تحریم ها سخن بگوید و مدعی شد اگر آنها بخواهند، یاری می کنیم.

3 خرداد 1399
تعداد: (29)