چرا آیتم های شخصی سازی شده یک ابزار بازاریابی موثر هستند؟

به گزارش وبلاگ مونوپاد، شخصی سازی اشیا، یک تکنیک بازاریابی است که به شرکت ها یاری می نماید دیده شوند. با شخصی سازی مواردی مانند سررسید تبلیغاتی یا تقویم رومیزی، آیتم های تبلیغاتی ایجاد می کنید که کارمندان، مشتریان یا شرکای شما به صورت روزانه از آن ها استفاده می نمایند.

چرا آیتم های شخصی سازی شده یک ابزار بازاریابی موثر هستند؟

برای بسته خوش آمدگویی ایده آل هستند

برای خوش آمدگویی به کارمندان نو خود، به آن ها یک تقویم شخصی با نام، آرم و شعار خود ارائه دهید. این یک راه عالی برای استخدام نو شما و وارد کردن مستقیم آن ها به ترکیب است.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و لبست قیمت سررسید تبلیغاتی

برای توزیع در رویدادهای طول سال مناسب هستند

تقویم ها و برنامه ریزان شخصی شده با آرم و شعار خود را بین مشتریان خود در رویدادها، انجمن ها یا نمایشگاه ها توزیع کنید. بازدیدنمایندگان شما این هدیه شرکتی بسیار مفید را دوست خواهند داشت و خاطرات خوبی از شما خواهند داشت. علاوه بر این، این تقویم های شخصی شده به وسیله افراد مختلف و در نتیجه مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که باعث می شوند شما دیده شوید.

انتخاب های مختلف از مدل ها و رنگ ها وجود دارد

مدل های مختلفی را برای انتخاب برنامه ریزی که کاملاً انتظارات شما را برآورده می نماید، پیدا خواهید کرد. چندین انتخاب از میزان ها، رنگ ها و مواد در اختیار شماست تا دفتر خاطرات خود را به دلخواه شخصی سازی کنید.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت تقویم رومیزی

آیتم های شخصی سازی شده کم هزینه هستند

شرکت ها می خواهند برترین ارزش برای پول را به مشتریان خود ارائه دهند. که متخصصان کالاها و تولیدنمایندگان، تجربه کافی برای ارائه اقلام تبلیغاتی و تقویم های شخصی شده با قیمت های پایین را دارا می باشند.

آیتم های شخصی سازی شده برای چه کسانی مناسب هستند؟

برای دانش آموزان

سررسیدها لوازم جانبی ضروری برای هر دانش آموز است. آن ها به همه این امکان را می دهد تا خود را سازماندهی نمایند و برای تکالیف و امتحانات خود برنامه ریزی نمایند. این شیئی است که هر روز از آن استفاده می نمایند و هرگز از آن جدا نمی شوند. بنابراین شخصی کردن آن یک ایده عالی برای سرگرم کردن زندگی روزمره آن ها است. به دانش آموزان و والدین یاری می نماید تا یادداشت های روزانه شخصی شان را تهیه نمایند، بلکه به دانشگاه ها و مدارس نیز یاری می نماید.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

برای شرکت ها

برای تجهیز کارمندان یا دادن هدایایی به مشتریان خود، برنامه ریزان شخصی سازی شده، ابزارهای شرکتی بسیار مفید و جالبی هستند. از آنجایی که کارمندان شما چیزهای روزمره هستند، به لطف آن ها، به نام شما، بیشتر نسبت به رویدادهای شرکت، جلسات و ضرب الاجل ها احساس نگرانی می نمایند. به نوبه خود، مشتریان شما هر روز از یک دستور کار در تصویر شما استفاده می نمایند، بنابراین هرگز نمی توانند شما را فراموش نمایند: هنگام قرار دیدار، در روزهای رویدادهای مهم خود.

منبع: مجله چاپخونه

به "چرا آیتم های شخصی سازی شده یک ابزار بازاریابی موثر هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا آیتم های شخصی سازی شده یک ابزار بازاریابی موثر هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید