کسب و کار

افتتاح رسمی ساختمان پلاسکو

خبرگزاری خبرنگاران-روز آدینه 20 اسفند 1400 و با حضور رئیس بنیاد مستضعفان، رئیس سازمان انرژی اتمی، استاندار تهران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه 12 ساختمان تازه پلاسکو به بهره برداری رسید.

28 اردیبهشت 1401

مهم ترین اتفاقات سال 1400 از زبان خبرنگاران

امسال با تمام فراز و نشیب هایی که برای صنعت گردشگری داشت، به سرانجام رسید. پیش از آغاز سال 1401، با خبرنگاران همراه شوید تا نیم نگاهی به مهمترین اتفاقات سال گذشته بیندازیم و مروری بر رویدادهای 1400 داشته باشیم.

26 اردیبهشت 1401

کاهش کسری بودجه در سال 1401

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت:وزارت امور مالی و دارایی کوشش دارد تا به سهم خود در بودجه سال آینده کسری تراز عملیاتی را کاهش دهد.

24 اردیبهشت 1401

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اسفندماه از روز چهارشنبه

به گزارش خبرنگاران، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ساعت 7 صبح روز (چهارشنبه) 20 بهمن ماه برای تمام جهتها به غیر از جهت تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و بالعکس به وسیله اینترنتی و مراکز مجاز فروش بلیت قطار به صورت حضوری در سراسر کشور شروع می گردد.

14 اردیبهشت 1401

گزیده نقدهای فیلم آنچارتد؛ پرجنب وجوش با فیلم نامه ای ضعیف

اقتباس سینمایی آنچارتد پس از بیش از یک دهه تلاش در جهت تولید آن، نقدهای نسبتا ضعیفی دریافت کرده است. این فیلم که بر اساس سری مجموعه بازی های ویدیویی آنچارتد ساخته شده است، داستان یک جستجوگر گنج به نام ناتان دریک را دنبال می کند که برای حل معماهای تاریخی...

12 اردیبهشت 1401

ریچارد نفیو، معمار تحریم های ایران از وزارت خارجه آمریکا جدا شد

ریچارد نفیو که چندی پیش به علت اختلاف نظر با نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران از تیم مذاکره کننده آمریکا جدا شده بود، امروز در پیامی توئیتری خاطرنشان کرد که وزارت امور خارجه آمریکا را نیز ترک نموده است.

29 فروردین 1401

نهاد های دولتی مالک 220 هکتار از بهترین سواحل مازندران

استاندار مازندران گفت: بیش از 220 هکتار از بهترین نقاط ساحلی استان در اختیار دستگاه های دولتی است

28 فروردین 1401

رنج نامه قطب سیب زمینی نصف دنیا

به گفته یک فعال محیط زیست فرصت زیادی برای اصلاح رویه های ناکارآمد در عرصه کشاورزی و گذار به کشاورزی پایدار نداریم. شرایط بارش ها نامناسب و شرایط دشت ها عمدتا بحرانی است و حفظ منابع آب و خاک در عین تأمین معیشت کشاورزان و تأمین امنیت غذایی به تغییرات اساسی...

26 فروردین 1401

چرا آیتم های شخصی سازی شده یک ابزار بازاریابی موثر هستند؟

شخصی سازی اشیا، یک تکنیک بازاریابی است که به شرکت ها یاری می نماید دیده شوند. با شخصی سازی مواردی مانند سررسید تبلیغاتی یا تقویم رومیزی، آیتم های تبلیغاتی ایجاد می کنید که کارمندان، مشتریان یا شرکای شما به صورت روزانه از آن ها استفاده می نمایند.

25 فروردین 1401

بازار تجریش؛ حال و هوایی متفاوت در آستانه یلدا

بازار یلدا یکی از بازارهای معروف تهران و حتی ایران است. این بازار در جوار حرم امامزاده صالح (ع) واقع شده است و به همین علت یکی از پر رفت و آمدترین بازارها و منطقه ها تهران است. چون کسانی که برای گردشگری مذهبی و زیارت به این محل مراجعه می نمایند، حتما گشتی...

27 بهمن 1400

معرفی 9 هتل برتر وان ترکیه

چطور با یاری وان تور برترین هتل وان ترکیه را برای رزرو انتخاب نماییم؟ شهر وان ترکیه - van turkey یکی از شهر های مرزی ترکیه با کشور ایران می باشد که همه ساله بسیاری از ایرانیان برای سرگرمی و خرید از این شهر مرزی به این شهر سفر میکنند و در روز های ویژه مثل تور...

27 بهمن 1400

اعتیاد به سفر و 21 نشانه برای اثبات آن

بسیاری از افراد به سفر کردن اعتیاد دارند! برای اینکه متوجه شوید که به سفر کردن اعتیاد دارید یا نه، با خبرنگاران همراه شوید تا 21 علت برای اثبات اعتیاد به سفر را بیان کنیم.

20 بهمن 1400

استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان اعلام آمادگی نمایند

خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ هایی که در حوزه مدیریت پسماند طرح و برنامه دارند دعوت به همکاری کرد.

2 بهمن 1400

بچه ها زیر 7 سال، رایگان به کیش سفر می کنند

معاون گردشگری کیش از اجرای طرح ویژه سفر رایگان بچه ها زیر هفت سال همزمان با برگزاری جشنواره تابستانی در این جزیره خبر داد.

29 دی 1400

6 علت موفقیت سامسونگ در بازار گوشی های هوشمند در سال 2021

در سالی که تقریبا باید بگوییم گذشت، سامسونگ توانست سهم بزرگی از بازار گوشی های هوشمند داشته باشد. اما این موفقیت چگونه بعد از گذشته بیش از یک دهه همچنان ادامه پیدا نموده است؟ در این مطلب به آنالیز 6 دلیلی می پردازیم که باعث شد سامسونگ در سال 2021 همچنان...

23 دی 1400

چرا تلفن اینترنتی یا ابری نخریم !؟

تلفن اینترنتی یا همان تلفن ابری که اخیرا زیاد مطرح میشه چی هست و چرا باید بخریم یا نخریم؟تلفن اینترنتی همان سرویس ویپ می باشد که به عنوان های مختلفی مانند سیپ فون ، سیپ ترانک خط ویپ و.. شناخته شده اند. در چند سال گدشته تعدادی از اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت...

21 دی 1400

آموزش مدل بوم و نحوه نگارش طرح کسب و کار در علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم برگزار می شود

مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با همکاری مرکز رشد فناوری های همگرا دانشگاه آزاد واحد استان قم ورکشاپ آموزشی مدل بوم و نحوه نگارش طرح کسب و کار (BP) با تخفیف ویژه برای دانشجویان برگزار می کند.

19 دی 1400

فروش محصولات ایران خودرو در قالب طرح مشارکت در فراوری شروع شد

شرایط فروش محصولات ایران خودرو در قالب طرح مشارکت در فراوری اعلام شد.

15 دی 1400

بذر کلم بروکلی با نام تجاری Mumms Sprouting Seeds به دلیل آلودگی به سالمونلا جمعآوری شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی تی وی نیوز، کلم بروکلی با نام تجاری Mumms Sprouting Seeds به دلیل آلودگی احتمالی به سالمونلا جمع آوری می شود.

15 آذر 1400

روش های معجزه آسای درمان ترک دست و پا

اگر ترک های پاشنه عمیق باشد، فرد در هنگام ایستادن درد و احساس ناخوشایندی را تجربه خواهد نمود. با افزایش سن، پوست دست خشک تر شده و به آسانی ترک بر می دارد. بعلاوه امکان قرمز شدن و پوسته پوسته شدن دست ها وجود دارد، همه این موارد نشانه خشکی پوست است. خشکی...

24 آبان 1400
تعداد: (102)