استارتاپ

استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان اعلام آمادگی نمایند

خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ هایی که در حوزه مدیریت پسماند طرح و برنامه دارند دعوت به همکاری کرد.

2 بهمن 1400

چرا تلفن اینترنتی یا ابری نخریم !؟

تلفن اینترنتی یا همان تلفن ابری که اخیرا زیاد مطرح میشه چی هست و چرا باید بخریم یا نخریم؟تلفن اینترنتی همان سرویس ویپ می باشد که به عنوان های مختلفی مانند سیپ فون ، سیپ ترانک خط ویپ و.. شناخته شده اند. در چند سال گدشته تعدادی از اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت...

21 دی 1400

اینوتکس 2021 از فردا آغاز به کار می کند

دهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2021) از فردا سه شنبه 28 اردیبهشت ماه 1400 به مدت 4 روز در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.

27 خرداد 1400

تقویت زبان فارسی در فضای مجازی با آغاز به کار دامنه .ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به لزوم افزایش سهم خط و زبان فارسی در فضای مجازی برای افق 1404، گفت: راه اندازی دامنه اینترنتی نقطه ایران برای توسعه شبکه ملی اطلاعات مؤثر است و شکاف دیجیتال بین افرادی که توانایی استفاده از زبان انگلیسی در فضای...

20 اردیبهشت 1400

خودتان مشکل داغ شدن لپ تاپ تان را برطرف کنید

بالا رفتن دمای لپ تاپ هنگام اجرای کارهای سنگین چون بازی کردن، ویرایش عکس یا ویدئو طبیعی است، اما گاهی داغ شدن لپ تاپ و نویز شدید فن آن علت دیگری دارد که در ادامه می توانید با مهم ترین آنها آشنا شوید و خودتان مشکل دمای بالای لپ تاپ تان را حل کنید.

19 خرداد 1399