اخبار صنعت

مهم ترین اتفاقات سال 1400 از زبان خبرنگاران

امسال با تمام فراز و نشیب هایی که برای صنعت گردشگری داشت، به سرانجام رسید. پیش از آغاز سال 1401، با خبرنگاران همراه شوید تا نیم نگاهی به مهمترین اتفاقات سال گذشته بیندازیم و مروری بر رویدادهای 1400 داشته باشیم.

26 اردیبهشت 1401

به ازای فراوری هر خودر یک درخت کاشته گردد

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران گفت نظر به اینکه وسایل نقلیه موتوری از مهمترین و اصلی ترین منابع آلودگی هوای شهر هستند، لذا پیشنهاد می گردد سازندگان و استفاده کنندگان وسایل نقلیه موتوری تا حدی در گیر جبران بخش ناچیزی از آلودگی ایجاد شده شوند که در این...

21 اردیبهشت 1401

کارخانه پنبه میراث صنعتی جاجرم به شمار می رود

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، کارخانه پنبه میراث صنعتی جاجرم به شمار می رود.

17 اردیبهشت 1401

گزیده نقدهای فیلم آنچارتد؛ پرجنب وجوش با فیلم نامه ای ضعیف

اقتباس سینمایی آنچارتد پس از بیش از یک دهه تلاش در جهت تولید آن، نقدهای نسبتا ضعیفی دریافت کرده است. این فیلم که بر اساس سری مجموعه بازی های ویدیویی آنچارتد ساخته شده است، داستان یک جستجوگر گنج به نام ناتان دریک را دنبال می کند که برای حل معماهای تاریخی...

12 اردیبهشت 1401

انتقاد از نگاه تک بعدی مسئولین مسجد سلیمان به منابع اقتصادی نفت

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: دستگاه های اجرایی باید تمام توان بالقوه و بالفعل شهرستان و دستگاه خود را جهت خدمت به مردم بکار گیرند.

10 اردیبهشت 1401

معمارباشی: شتاب منفی برای باز شدن ایربگ خودرو ها در حادثه بهبهان ، رامهرز ایجاد نشد

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام نمود در حادثه تصادف محور بهبهان-رامهرز شرایط لازم برای باز شدن ایربگ خودرو ها ایجاد نشد.

8 اردیبهشت 1401

نقش بلاکچین و ارز دیجیتال در صنعت گردشگری

امروزه صنعت گردشگری یکی از صنایع مهم و رو به رشد دنیاست که هرساله این رشد و توسعه چندین برابر می گردد.

29 فروردین 1401

رنج نامه قطب سیب زمینی نصف دنیا

به گفته یک فعال محیط زیست فرصت زیادی برای اصلاح رویه های ناکارآمد در عرصه کشاورزی و گذار به کشاورزی پایدار نداریم. شرایط بارش ها نامناسب و شرایط دشت ها عمدتا بحرانی است و حفظ منابع آب و خاک در عین تأمین معیشت کشاورزان و تأمین امنیت غذایی به تغییرات اساسی...

26 فروردین 1401

آیا کرونا روی خوش به صنعت گردشگری دنیا نشان می دهد؟

ایرنا/ بدنبال آخرین اخبار واصله، این سوال مطرح می شود که آیا کرونا روی خوش به صنعت گردشگری دنیا نشان می دهد؟

20 فروردین 1401

طرز تهیه شیر زردچوبه؛ یک نوشیدنی مقوی هندی

با طرز تهیه شیر زردچوبه یا شیر طلایی، یک نوشیدنی مقوی و زمستانی هندی آشنا شوید و با تهیه آن در منزل، از فواید بی نظیر آن برای سلامتی بهره مند شوید.

12 اسفند 1400

چرا مدت زمان پروازها طولانی تر از 40 سال پیش شده است؟

زمان پروازتعداد سفرهای هوایی امروز نسبت به گذشته افزایش زیادی پیدا نموده و هواپیماهای پیشرفته زیادی ساخته شده که باعث پروازهای امن تر، راحت تر و سریع تر شده اند. اما با وجود همه پیشرفت ها، نگاهی به مدت زمان پروازها نشان می دهد که زمان پروازها نسبت به...

10 اسفند 1400

لوکس ترین پیست های اسکی دنیا را بشناسید

افراد عاشق اسکی کردن می توانند با ما همراه باشند تا از بهترین و معرو ف ترین پیست های اسکی دنیا نظیر سنت موریتز، اسپن، لچ، کورچول و... بیشتر بدانند.

7 اسفند 1400

نخستین شکست ایمان سبز در خانه

خبرنگاران/فارس نماینده شیراز در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، در هفته نهم تن به اولین شکست خانگی داد و فرصت طلایی حضور در رتبه دوم جدول را از دست داد.

1 اسفند 1400

پردیس دانشگاه صنعتی شریف هیات علمی جذب می نماید

پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف به منظور تامین نیروی متخصص برای مقاطع مختلف تحصیلی از فارغ التحصیلان دکتری دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی، هیئت علمی مقیم به صورت مدرس قرارداد مدت تعیین برای سال تحصیلی 1402-1401 استخدام می نماید.

24 بهمن 1400

با آژانس هواپیمایی طاهاگشت با خیال آسوده برای سفر برنامه ریزی کنید

تجار و علاقه مندان به سفر به درستی می دانند که اعتبار آژانس مسافرتی برای رزرو آنلاین تور و پرواز های خارجی تا چه میزان اهمیت دارد. با طاهاگشت می توانید سفرهای راحت تری داشته باشید.

13 بهمن 1400

کمبود شدید نقدینگی در بازار سهام، فرایند منفی بورس ادامه دار است؟

به گزارش خبرنگاران، شاخص کل بورس آخرین شنبه آبان ماه را با از دست دادن کانال 1.4 میلیون واحدی به اتمام رساند. ریزش بیش از 27 هزار واحدی در شاخص کل بورس در حالی رقم خورد که بیشتر لیدرهای بازار تماما قرمزپوش بودند. اما این فرایند تا کجا ادامه دارد؟

29 دی 1400

انتقاد نکونام از پاتوسی

جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور اظهار کرد: نیمه اول تیم ما خیلی موقعیت داشت و به جز یک کرنر که تیم تراکتور زد دیگر نتوانستند از نیمه زمین رد شوند که بخواهند فشاری روی دروازه ما ایجاد کنند. بازی در این نیمه یک طرفه بود و حداقل باید نیمه اول...

27 دی 1400

3+1، سهمیه ایران در لیگ قهرمانان 2023

خبرگزاری خبرنگاران- سهمیه ایران در لیگ قهرمانان 2023 براساس رده بندی اعلام شده از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا 1+3 است.

26 دی 1400

آمادگی وریا غفوری برای دربی

به گزارش خبرنگاران، وریا غفوری که در هفته های ابتدایی عملکرد خوبی نداشت، در ملاقات برابر نفت آبادان یک نمایش قابل قبول داشت و توانست آمادگی خود را به رخ حریف سنتی اش بکشد .

24 دی 1400

نگاهی به جاذبه های گردشگری یاسوج

جاذبه های گردشگری یاسوج به دلیل تنوع بسیار زیاد مخصوصا از نوع طبیعی زبانزد مردم است تا جاییکه یاسوج به عنوان مرکز طبیعت ایران شناخته می شود.

13 دی 1400
تعداد: (147)