جلسه سران قوا برای آنالیز شرایط بازار سرمایه برگزار نشد

به گزارش وبلاگ مونوپاد، خبرنگاران : جلسه سران سه قوه که قرار بود با موضوع آنالیز شرایط بورس روز گذشته برپا گردد، برگزار نشد.

جلسه سران قوا برای آنالیز شرایط بازار سرمایه برگزار نشد

به گزارش وبلاگ مونوپاد، در حالی که حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه دو روز پیش مجلس از برگزاری جلسه سران سه قوه با موضوع آنالیز شرایط در روز دوشنبه خبر داده بود و محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس نیز قول پیگیری مطالبات سهامداران را داده بود، این جلسه برگزار نشد.

قالیباف در این رابطه گفته بود از آنجا که بورس موضوع مهمی است، با اولویت در دستور اولین جلسه شورای هماهنگی مالی سران قوا است. بنابراین به همه همکاران و مردم اطمینان می دهم همه سعی و کوشش را بکار گیریم تا بتوانیم با تصمیماتی به بورس یاری نموده و نگرانی سهامداران را رفع کنیم.

این در حالی است که روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر این که در آستانه برگزاری جلسه دیروز(دوشنبه) سران سه قوه درباره بورس، پیشنهادات گروهی از مدیران و فعالان خبره به وسیله تماس تلفنی و پیغام به دو نفر از نزدیکان سران قوا ارایه شد که محور خواسته های فعالان خبره و پیشکسوت و قدیمی بازار سرمایه شامل مواردی چون تزریق نقدینگی، بانکی، ارایه مشوق ها مالیاتی به شرکت ها، بازگشت بخشی از درآمد 52 هزار میلیارد تومانی سال گذشته دولت از بورس، معین تکلیف سهام عدالت و تعیین کردن قیمت تقریبی ارز و نرخ تسعیر ارز، استقلال بازار سرمایه و حضور رئیس سازمان بورس در هیات دولت، عمل به وعده سال گذشته تزریق منابعی از صندوق توسعه ملی، آزادسازی قیمت ها در و قیمت خودرو، فروش اوراق در بازار توسط دولت با هدف خرید سهام، اصلاح قانون تجارت و ... بوده است.

منبع: اقتصادنیوز

به "جلسه سران قوا برای آنالیز شرایط بازار سرمایه برگزار نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه سران قوا برای آنالیز شرایط بازار سرمایه برگزار نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید