ویزای کانادا: جوانان کانادایی برای مدیریت امور اقتصادی خود کمتر به بانک ها متکی هستند

به گزارش وبلاگ مونوپاد، مطالعه اجرا شده به وسیله J.D. Power در سال 2019 درباره مقدار رضایت از سیستم بانکداری کانادا، به آنالیز رضایت مشتریان از خدمات بانک های عظیم و مبه وسیله کانادا پرداخته است.

ویزای کانادا: جوانان کانادایی برای مدیریت امور اقتصادی خود کمتر به بانک ها متکی هستند

در میان پنج بانک عظیم، بانک TD Canada Trust با کسب 789 امتیاز، بالاترین مقدار رضایت مشتری را به دست آورده، در حالی که RBC Royal Bank با امتیاز 784 پس از آن و در رده دوم نهاده شده است. بعلاوه بانک BMO Bank of Montreal با 782 امتیاز صندلی سوم را به خود اختصاص داده است.

در میان بانک های میانه، Tangerine با امتیاز 827 در بالاترین رتبه نهاده شد و ATB Financial با امتیاز 815 در رده دوم و Desjardins هم با 803 امتیاز در رده سوم قرار دارند.

هنگام سنجش مقدار رضایت مشتریان، شش عامل در نظر گرفته شده است که عبارتند از: فعالیت های کانال، ارتباطات/مشاوره، مقدار تسهیلات، افتتاح حساب نو، حل مسائل و تنوع خدمات/هزینه ها.

به گفته Jessica Moorhouse، مشاور امور اقتصادی، منطقی به نظر می رسد که بانک Tangerine رتبه اول را در میان بانک های میانه به دست آورده، چرا که آنها هزینه ای اضافی برای حساب های جاری خود در نظر نگرفته اند و بهره بیشتری هم بابت حساب های پس انداز خود می پردازند.

Moorhouse به جوانان توصیه کرده که اقدام به پس انداز و صرفه جویی در هزینه ها نمایند و گفته است بیشتر جوانان کانادایی از مواردی که در بلند مدت بر شرایط اقتصادی آنان تاثیرگذار است، آگاهی یافته اند.

وی می افزاید:ما سعی داریم بیش از همواره در هزینه ها صرفه جویی کنیم، زیرا بهتر از هر زمان می دانیم که این هزینه ها در طول سال ها یا طی چند دهه چقدر خواهد شد.

وی بعلاوه گفت:جوانان کانادایی لزوما در پی رها شدن از بانک ها به علت وجود سایر پلت فرم های اقتصادی دیجیتال نیستند، بلکه در واقع سیستم بانکداری آنان در حال تغییر است. نسل نو در جستجوی یک مکان خاص برای حساب های پس انداز و جاری، کارت های اعتباری و دریافت وام و بیمه نیست. ما در حال حاضر گزینه های بیشتری داریم، بنابراین در پی به دست آوردن بالاترین ارزشها هستیم.

به گفته وی، پلت فرم هایی نظیر Credit Carma و KOHO خدماتی در زمینه امور اقتصادی افراد ارائه داده که به علت ارزان بودن، قادر به ایجاد زیر مجموعه هم می باشند. البته این پلت فرم ها جایگزین بانک ها نمی شوند، اما در حال تامین احتیاجهایی می باشند که تا به امروز برآورده نشده اند.

به اسم مثال، نسل جوان KOHO را به اسم راهی برای باز کردن حساب بانکی نو بدون پرداخت هزینه انتخاب می نمایند و Credit Karma هم به کاربرانش اجازه می دهد تا امتیازات TransUnion خود را به صورت رایگان آنالیز و گزارش نمایند. در حالی که این کار به وسیله دیگر بانک ها 19.99 دلار در ماه هزینه در پی دارد.

بعلاوه مشاوران رباتیکی هم وجود دارند که برای بسیاری از جوانان کانادایی مجذوب کننده بوده و خدمات بانکداری سنتی را به چالش می کشند. این robo-advisor ها همانند Wealthsimple به اسم راهی آسان برای سرمایه گذاری در صندوق های مبادله ارز ارزان قیمت استفاده می شوند که اغلب بانک ها این خدمات را ارائه نمی دهند. اگرچه بانک ها هم آغاز به توسعه مشاوران رباتیک خود همانند BMO Smartfolio و RBC Investease کرده اند.

Moorhouse می گوید جوانان کانادایی اگر احتیاج به استفاده از چندین پلت فرم و بانک برای رسیدن به برترین خدمات داشته باشند، قطعا این کار را انجام خواهند داد.

به عقیده او موسسات اقتصادی باید گزینه های کم هزینه یا بدون هزینه برای حساب های جاری یا نرخ بهره بالاتری برای حساب های پس انداز خود ارائه دهند و برای استفاده از ابزارهای سواد اقتصادی مانند راهنماها، ماشین حساب ها، فیلم ها و وبینارها اهمیت بیشتری قائل گردند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال

به "ویزای کانادا: جوانان کانادایی برای مدیریت امور اقتصادی خود کمتر به بانک ها متکی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: جوانان کانادایی برای مدیریت امور اقتصادی خود کمتر به بانک ها متکی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید