مصالح ساختمانی

نقش بلاکچین و ارز دیجیتال در صنعت گردشگری

امروزه صنعت گردشگری یکی از صنایع مهم و رو به رشد دنیاست که هرساله این رشد و توسعه چندین برابر می گردد.

29 فروردین 1401

نگاهی به جاذبه های گردشگری یاسوج

جاذبه های گردشگری یاسوج به دلیل تنوع بسیار زیاد مخصوصا از نوع طبیعی زبانزد مردم است تا جاییکه یاسوج به عنوان مرکز طبیعت ایران شناخته می شود.

13 دی 1400

شناسایی پروژه های معطل مانده گردشگری مرکز

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، شناسایی پروژه های معطل مانده گردشگری مرکز صورت گرفت.

5 آذر 1400

اعلام آمادگی بالاترین نهاد کارفرمایی برای مشارکت در ساخت مسکن دولتی

حسین سلاح ورزی رئیس هیات مدیره کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران، در نامه ای به ابراهیم رئیسی رئیس جمهور از آمادگی این کانون برای یاری به اجرای طرح اجاد یک میلیون واحد مسکونی در سال اطلاع داد.

17 آبان 1400

قطار گرانی ها همچنان پیش می رود

با وجود تأکید رئیس جمهور بر عدم افزایش قیمت کالا ها در روز های پایانی دولت، قطار گرانی ها همچنان پیش می رود و گرانی 25 درصدی قیمت مصوب مواد شوینده جدیدترین مسافر این قطار است.

31 تیر 1400

سفر به شهرستان قروه؛ سرزمینی زیبا و دیدنی برای ایام نوروز

شهرستان قروه در دشت وسیعی در شمال غربی همدان و در طول جاده سنندج-همدان توسعه یافته است. در حال حاضر، قروه به علت قرارگیری در راستا جاده همدان-تهران و موقعیت طبیعی آن از لحاظ دشتهای عظیم کشاورزی و کانسارهای معدنی به مهمترین شهر استان از لحاظ کشاورزی، صنعتی...

17 فروردین 1400

مقاله: چگونه یک ویلا ساخته می گردد

برای اجرای اسکلت بندی ساختمان و آرماتور بندی حتما باید نسبت به شرایط سازه از میلگردهای مقاوم و متناسب استفاده نمود. مشخص موارد استاندارد برای ساخت سازه توسط مهندسین کارآزموده و با تجربه امکان پذیر است. دیوارکشی مرحله بعدی اجرای ویلا می باشد. در مرحله...

20 خرداد 1399