اتحادیه بسکتبال یورولیگ خواستار لغو مسابقات شد

به گزارش وبلاگ مونوپاد، اتحادیه بسکتبالیست های شاغل در یورو لیگ خواستار لغو مسابقات باقی مانده این فصل شد.

اتحادیه بسکتبال یورولیگ خواستار لغو مسابقات شد

به گزارش ، به نقل از روزنامه نوای صربستان، پس از نشست بازیکنان بسکتبال و اعضای اتحادیه یورو لیگ، اتحادیه بسکتبالیست های شاغل در یورو لیگ با انتشار اطلاعیه ای خواستار لغو مسابقات باقی مانده این فصل شدند.

در مجموع 36بازیکن، شامل کاپیتان و عضو ارشد هریک از تیم ها با شرکت در کنفرانس تلویزیونی خواستار خاتمه یافتن مسابقات شدند.

11 تیم حاضر در مسابقات یورو لیگ از جمله بارسلونا، رئال مادرید، پاناتینایکوس، فنرباغچه و زسکا مسکو قرار است روز دوشنبه درباره سرنوشت باقی مانده مسابقات یورو لیگ فصل 2020-2019 رای گیری نمایند.

یکی از مسائل مطرح شده از سوی اتحادیه بازیکنان شاغل در یورو لیگ مسئله مسافرت بازیکنان است. بر اساس اعلام این اتحادیه حدود 70 بازیکن شاغل در یورولیگ همچنان در آمریکا به سر می برند که برای بازگشت به اروپا با مشکلاتی روبرو خواهند بود و خود و خانواده شان را در معرض خطر خواهند گذاشت.

جدای از مسئله بازیکنان ساکن آمریکا، بسیاری از بازیکنان نیز به کشور های رفته اند که هنوز تحت تدابیر قرنطینه ای قرار دارند و محدودیت هایی برای تمرین داشته اند بنابراین برای بازگشت به میدان آماده نیستند و خطر مصدومیت آن ها را تهدید می نماید.

علاوه بر این ها این اتحادیه هشدار می دهد که امکان تضمین امنیت کامل بازیکنان، مربیان، داوران و افراد دخیل در مسابقات وجود ندارد، زیرا کرونا در اروپا هنوز به خاتمه نرسیده است.

این اتحادیه معتقد است که بسیاری از بازیکنان حاضر نیستند در چنین شرایطی به مسابقات برگردند و غیبت این بازیکنان به کیفیت مسابقات آسیب خواهد زد.

مسابقات فصل 2020-2019 یورو لیگ روز 12 مارس به حالت تعلیق درآمد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اتحادیه بسکتبال یورولیگ خواستار لغو مسابقات شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه بسکتبال یورولیگ خواستار لغو مسابقات شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید