اطلاعات حساب های منطقه ای به تفکیک شهرستان ها جمع آوری می گردد

به گزارش وبلاگ مونوپاد، جلسه هماهنگی برای جمع آوری اطلاعات حساب های منطقه ای به تفکیک شهرستان های استان تهران با حضور رئیس سازمان، معاون آمار و اطلاعات و معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار گردید.

اطلاعات حساب های منطقه ای به تفکیک شهرستان ها جمع آوری می گردد

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ مونوپاد، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مسعود افشین معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در ابتدای این جلسه با اشاره به بازدید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از مرکز آمار ایران گفت: در آن بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه خواهان ارائه اطلاعاتی به منظور بودجه ریزی جامع برای سال 1401 شد که ضروری است با توجه به کمبود زمان تا زمان ارائه لایحه بودجه به سرعت اطلاعات آماری مورد احتیاج جمع آوری گردد.

وی ادامه داد: برای ارائه برش شهرستانی اطلاعات مورداحتیاج برای بودجه ریزی باید چالش هایی که با آن روبه رو خواهیم شد را هم مدنظر داشته باشیم تا بتوانیم اطلاعات جامع و بدون خطایی را در اختیار بودجه ریزان قرار دهیم.

افشین اعلام کرد: یکی از چالش های جدی ما که احتیاجمند اراده جمعی همه مدیران در دستگاه های اجرایی است، عدم پاسخگویی بعضی دستگاه هاست که فرآیند پاسخگویی پیچیده ای دارند و اطلاعات را به سرعت و کامل ارائه نمی دهند.

مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران هم در ادامه جلسه گفت: باید همه دستگاه های مرتبط همکاری لازم را در مورد تهیه و تدوین اطلاعات مورد احتیاج داشته باشند تا به سرعت این اطلاعات جمع آوری گردد و احتیاجی به پیگیری های چندباره در این موضوع نباشد چراکه زمان بسیار محدود است.

وی با اشاره به اینکه ارائه اطلاعات آماری دقیق، به روز و در دسترس باید در وظایف هر دستگاه قرار بگیرد، تاکید نمود: اطلاعات مورداحتیاج برای برنامه ریزی و بودجه ریزی همیشه باید در اختیار دستگاه های تصمیم گیر قرار گیرد تا بتوانند برترین تصمیمات را بر پایه اطلاعات دقیق برگزینند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اطلاعات حساب های منطقه ای به تفکیک شهرستان ها جمع آوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات حساب های منطقه ای به تفکیک شهرستان ها جمع آوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید