قالیباف: تاخیر 13 ساله در احداث کمربندی پاکدشت قابل پذیرش نیست خبرنگاران

به گزارش وبلاگ مونوپاد، رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمربندی پاکدشت باید 2 ساله تکمیل می شده است، گفت: تاخیر 13 ساله در احداث کمربندی پاکدشت قابل پذیرش نیست.

قالیباف: تاخیر 13 ساله در احداث کمربندی پاکدشت قابل پذیرش نیست خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ مونوپاد، محمد باقر قالیباف صبح پنج شنبه با سفر به شهرستان های جنوب شرق تهران در شهرستان پاکدشت حضور پیدا کرد و در ابتدای حضور از کمربندی شهرستان که از ضروریات این منطقه محسوب می گردد بازدید کرد و در حاشیه این بازدید شهروندان پاکدشتی نیز حضور یافتند.

قالیباف در حاشیه این بازدید در پاسخ به یکی از شهروندان پاکدشتی در مورد این که چرا پروژه مذکور با تأخیر روبرو است گفت: برای احداث و تکمیل این پروژه 2 سال در نظر گرفته شده بوده است و این تأخیر در خاتمه پروژه قابل پذیرش نیست.

رئیس مجلس در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی و تبادل نظر با کارگران درباره شرایط حقوق و دستمزد گفت: با توجه به قرار دریافت در آستانه معین حقوق و دستمزد 1400 در بودجه این نظارت میدانی از شهرستان های استان تهران اجرا شده است.

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران نیز در حاشیه این بازدید گفت: احداث این کمربندی از لحاظ کاهش بار ترافیک و روان شدن تردد ها از اهمیت ویژه برخوردار است.

محسنی بندپی بیان داشت: به دلیل عبور خودرو های سنگین از این راستا به مقصد شهرک های صنعتی برطرف مشکل این کمربندی ضرورت دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قالیباف: تاخیر 13 ساله در احداث کمربندی پاکدشت قابل پذیرش نیست خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قالیباف: تاخیر 13 ساله در احداث کمربندی پاکدشت قابل پذیرش نیست خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید