پلوسی: ترامپ در پی تضعیف مشارکت در انتخابات است

به گزارش وبلاگ مونوپاد، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از سخنان اخیر ترامپ در حمله به برگزاری انتخابات با استفاده از صندوق های رای الکترونیک به شدت انتقاد کرد.

پلوسی: ترامپ در پی تضعیف مشارکت در انتخابات است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ مونوپاد، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد شدید از اظهارات اخیر دونالد ترامپ درباره برگزاری الکترونیک انتخابات، تاکید نمود: ترامپ به دنبال تضعیف مشارکت رای دهندگان در انتخابات است.

وی اضافه نمود: حملات ترامپ به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک آن هم در بحبوحه شیوع ویروس کرونا و پیشنهاد وی برای به تعویق انداختن انتخابات نوامبر، بخشی از کوشش های او برای ایجاد سردرگمی و تضعیف مشارکت رای دهندگان است.

پلوسی در مصاحبه با شبکه سی ان ان گفت: رفتار های اخیر ترامپ به این دلیل است که هرچه مردم بیشتر این گونه حرف ها را بشنوند، برای مشارکت در انتخابات دلسردتر خواهند شد. سخنان اخیر ترامپ مانند دفن کردن دموکراسی است و او هر روز عزت و بزرگی ریاست جمهوری را دفن می نماید.

ترامپ روز پنجشنبه با طرح ادعای تقلب احتمالی و ناسالم بودن انتخابات، برگزاری انتخابات به وسیله الکترونیکی را رد کرد و خواهان تعویق انتخابات 2020 میلادی شده است.

ترامپ با انتشار توئیتی نوشت: با روش رای گیری به وسیله پست الکترونیکی، در سال 2020 میلادی شاهد غیردقیق ترین و جعلی ترین انتخابات در تاریخ خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پلوسی: ترامپ در پی تضعیف مشارکت در انتخابات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: ترامپ در پی تضعیف مشارکت در انتخابات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید