بهداشت دهان و دندان

جالب ترین آداب و رسوم شب یلدا در شهرهای مختلف ایران

آداب و رسوم شب یلدا در شهرهای مختلف ایران عموما مختص به همان شهر است و پیشینه ای کهن دارد. اما آداب و رسوم شب یلدا یا شب چله در شهرهای مختلف ایران چگونه برگزار می شود؟ آیا چیزی در مورد سنت های مجذوب کننده شب چله در اصفهان می دانید؟ مراسم کرسی گذاران شب یلدا...

8 دی 1400

علائم سو تغذیه چه می باشد و درمان آن چیست؟

یکی از شایعترین موارد سوء تغذیه در سراسر دنیا، کمبود آهن است. کمبود آهن می تواند منجر به آنمی یا کم خونی گردد. آنمی اختلال خونی است که باعث خستگی، ضعف و انواع مختلفی از علائم می گردد.

13 آبان 1400

آزمایشات پزشکی که خانم ها در سنین 30 تا 60 سال باید انجام دهند.

بسیاری از مراقبت های پزشکی که منجر به داشتن عمری طولانی و مفید می گردد، می بایست پیش از آنکه عملاً دچار بیماری شوید، انجام گردد.

7 آبان 1400

چند داروی خانگی ساده و مؤثر با عسل

یک قاشق عسل را با سفیده یک تخم مرغ و یک قاشق چایخوری گلیسیرین و یک چهارم فنجان آرد مخلوط کنید و از ماسک به دست آمده جهت جلوگیری از چین و چروک صورت به مدت 15 دقیقه استفاده کنید؛ سپس پوست خود را با آب گرم بشویید.

23 مهر 1400

فیلم فخر فروشی سارا و نیکا با لمینت دندان

خبرنگاران : نیکا فرقانی یکی از دو قلوهای مرکز با انتشار فیلمی کوتاه از خود از دندان های لمینت شده اش رونمایی کرد.

20 شهریور 1400

5 نکته مهم برای انتخاب رشته

بعضی داوطلبان گمان می بردند که به طور کلی، تعداد محدودی رشته در بین رشته های دانشگاهی وجود دارد که اگر نتوانند در آن تحصیل نمایند سعادتمند نمی شوند.

25 مرداد 1400

کریمی: مقابل استقلال یک تیم کامل غایب داریم، از شانس بد ما استقلال کمترین مصدوم و محروم را دارد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر یک دروازه بان به غایبان تیممان اضافه ئکنیم مقابل استقلال یک تیم کامل بازیکن محروم و مصدوم داریم.

28 تیر 1400

خبرنگاران مرکز سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در کرمانشاه راه اندازی می گردد

کرمانشاه- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه بحث سلول های بنیادی و طب بازساختی یکی از رویکردهای مهم آینده این دانشگاه است، گفت: مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به عنوان یکی از نیازهای مهم و ضروری در کرمانشاه راه اندازی...

13 تیر 1400

تلویزیون و فیلم های سینمایی 27 فروردین، رقابت علیرضا خمسه و جواد رضویان با دو نوستالژی

تلویزیون برای روز 27 فروردین، فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی درنظر گرفته که از میان آنها می توان به یادگاری یدالله صمدی آپارتمان شماره 13 و هنرنمایی سیدجواد رضویان در ده رقمی اشاره نمود.

7 تیر 1399

کاخ شناور جال محل در کشور هند

کاخ شناور جال محل در کشور هندکشور هند یکی از کشور های اسنت که داری جاذیه گردشگردی و مکان های شگفت انگیز و عجیب می باشد یکی از این مکان های شگفت انگیز کاخ شناور جال محل است.جال محل نام قصریست واقع در میانه دریاچه مان ساگار،در پایتخت ایالت راجستان ،شهر جیپور....

7 فروردین 1399