سلامتی و پزشکی

مهم ترین اتفاقات سال 1400 از زبان خبرنگاران

امسال با تمام فراز و نشیب هایی که برای صنعت گردشگری داشت، به سرانجام رسید. پیش از آغاز سال 1401، با خبرنگاران همراه شوید تا نیم نگاهی به مهمترین اتفاقات سال گذشته بیندازیم و مروری بر رویدادهای 1400 داشته باشیم.

26 اردیبهشت 1401

در سال 1400 این چند تخصص پزشکی را بشناسید

تخصص پزشکی با توجه به رشد و پیشرفت هایی که در علم پزشکی صورت پذیرفته اند به شاخه های مختلفی تقسیم می شود که هرکدام قادرند تا بیماری های خاصی را تحت پوشش قرار داده و درمان نمایند. هرکدام از این تخصص ها به بخش های خاصی از بدن انسان ها تعلق داشته و اندام های...

20 اردیبهشت 1401

کرونا چه تفاوتی با آنفلوآنزا دارد؟

خبرنگاران/خراسان رضوی یک فوق تخصص اطفال با اشاره به سختی تشخیص بیماری های آنفلوآنزا و کرونا گفت: معمولا تشخیص کرونا و آنفلوآنزا باید به وسیله متخصص انجام گردد. حتی در بعضی مواقع برای گروه های پزشکی نیز تشخیص این 2 بیماری سخت است.

14 اردیبهشت 1401

روایت رزیتا غفاری از سانسور های بیش از حد صداوسیما

رزیتا غفاری علت ضعف سریال های تلویزیونی و کمبود سریال در تلویزیون را ممیزی های بیش از حد صداوسیما و حمایت نکردن از نویسنده ها دانست.

10 اردیبهشت 1401

همه کارآفرین های پیروز این ویژگی ها را دارند

ویژگی های کارآفرین پیروزتصور شما از کارآفرینی چیست؟ اگر تا به حال به پای صحبت های یکی از کارآفرین های جوان و پیروز نشسته باشید می بینید که آن ها هیچ وقت از شکست یا نا امیدی صحبت نمی نمایند یا از شکست هایی که در راستا خورده اند ولی به هر حال این حقیقت را...

4 اردیبهشت 1401

علت رابطه تنگاتنگ بی خوابی و سردرد چیست؟

متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ سردرد گفت: کمبود خواب و بی خوابی و به صورت کلی انواع اختلالات خواب سبب بروز عوارضی هستند که یکی از این موارد سردرد است.

31 فروردین 1401

شناسایی 307 بیمار نو مبتلا به کرونا در کردستان

خبرنگاران/کردستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 307 بیمار نو مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا به امروز در استان خبر داد.

24 فروردین 1401

کاهش غلظت خون با مصرف این مواد غذایی

تهران (پانا) - متخصص و مدرس طب ایرانی نکات مهمی را درباره کاهش غلظت خود اعلام کرد.

22 فروردین 1401

آیا کرونا روی خوش به صنعت گردشگری دنیا نشان می دهد؟

ایرنا/ بدنبال آخرین اخبار واصله، این سوال مطرح می شود که آیا کرونا روی خوش به صنعت گردشگری دنیا نشان می دهد؟

20 فروردین 1401

5 میوه که شما را لاغر می کنند

خیلی از ما هنوز نمی دانیم مصرف برخی میوه های خاص، باعث پیشگیری از چاقی و اضافه وزن می شود.

19 فروردین 1401

در برابر همسفرمان چه مسئولیتی داریم؟

این روزها سفر با اسنپ به جزء جدانشدنی زندگی روزمره ما تبدیل شده و برای بسیاری از کاربران بخش عمده ای از زمانی که در سطح شهر در تردد هستند در سفرهای اسنپی می گذرد.

13 اسفند 1400

طرز تهیه شیر زردچوبه؛ یک نوشیدنی مقوی هندی

با طرز تهیه شیر زردچوبه یا شیر طلایی، یک نوشیدنی مقوی و زمستانی هندی آشنا شوید و با تهیه آن در منزل، از فواید بی نظیر آن برای سلامتی بهره مند شوید.

12 اسفند 1400

هشدار سازمان جهانی بهداشت: امیکرون برای واکسینه نشده ها خطرناک است

سازمان جهانی بهداشت نسبت به ابتلای افراد واکسینه نشده به سویه امیکرون هشدار داد.

6 اسفند 1400

معرفی 9 هتل برتر وان ترکیه

چطور با یاری وان تور برترین هتل وان ترکیه را برای رزرو انتخاب نماییم؟ شهر وان ترکیه - van turkey یکی از شهر های مرزی ترکیه با کشور ایران می باشد که همه ساله بسیاری از ایرانیان برای سرگرمی و خرید از این شهر مرزی به این شهر سفر میکنند و در روز های ویژه مثل تور...

27 بهمن 1400

شرایط حضور دانش آموزان استثنایی در مدارس چگونه است؟

تهران (پانا) - معاون برنامه ریزی آموزشی و توان بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی از شرایط و نحوه حضور دانش آموزان استثنایی در مدارس اطلاع داد.

19 بهمن 1400

چگونه مشکل قطعی وای فای را برطرف کنیم؟

گاهی اوقات مسائل وای فای آزاردهنده و خسته کننده می شوند. به ویژه، زمانی که کار مهمی داریم و باید ایمیلی بفرستیم یا چیزی را چک کنیم.

16 بهمن 1400

فلفل دلمه ای و اثرات خاصی که در پخت غذا دارد

چه تعداد از غذا هایی که در طول هفته می خوریم، فلفل دلمه ای دارد؟ یا در کدام یک از غذا هایی که درست می کنیم، فلفل دلمه ای می ریزیم؟

15 بهمن 1400

ورزش مهم است یا کاهش وزن؟ دانشمندان پاسخ می دهند

در یک پژوهش تازه که به روابط بین تناسب اندام، وزن، سلامت قلب و طول عمر پرداخته بود مشخص شد که ورزش مهم تر از کاهش وزن است، به ویژه اگر اضافه وزن دارید یا چاق هستید. این مطالعه که نتایج صدها مطالعه قبلی در خصوص کاهش وزن و ورزش در مردان و زنان را مورد تجزیه...

7 بهمن 1400

جلسه اضطراری باشگاه رئال مادرید پس از افزایش شمار مبتلایان به کرونا

پس از مارسلو و لوکا مودریچ، از ابتلای تعدادی دیگر از اعضای تیم فوتبال رئال مادرید به ویروس کرونا خبرهایی منتشر شده است.

4 بهمن 1400

بچه ها زیر 7 سال، رایگان به کیش سفر می کنند

معاون گردشگری کیش از اجرای طرح ویژه سفر رایگان بچه ها زیر هفت سال همزمان با برگزاری جشنواره تابستانی در این جزیره خبر داد.

29 دی 1400
تعداد: (236)