تاکید بر ارتقاء همکاری های دوجانبه در ملاقات سفیر تاجیکستان با وزیر امور مالی و دارایی

به گزارش وبلاگ مونوپاد، سفیر کشور تاجیکستان در جمهوری اسلامی ایران بر ارتقاء همکاری های دوجانبه در ملاقات سفیر تاجیکستان با وزیر امور مالی و دارایی تاکید نمود.

تاکید بر ارتقاء همکاری های دوجانبه در ملاقات سفیر تاجیکستان با وزیر امور مالی و دارایی

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ مونوپاد، در دیدار آقای زاهدی سفیر کشور تاجیکستان در جمهوری اسلامی ایران با وزیر امور مالی و دارایی موضوعات مختلفی در مورد روابط دوجانبه دو کشور به ویژه پس از سفر تاریخی و با اهمیت جناب آقای دکتر رئیسی ریاست جمهوری اسلامی ایران به تاجیکستان به عنوان اولین سفر خارجی ایشان مورد آنالیز و گفتگو نهاده شد.

دکتر خاندوزی در این دیدار با اشاره به اهتمام کشورمان نسبت به توسعه روابط با کشور های همسایه و حوزه تمدنی جمهوری اسلامی ایران، بر لزوم برنامه ریزی برای توسعه همکاری های بلندمدت در حوزه های مالی و فنی ایران تاکید نمود.

بر اساس این گزارش مقرر شد در دیدار های بعدی مقامات عالی دو کشور موضوعاتی همانند امضاء یادداشت تفاهم های همکاری فنی و مالی که در سفر اخیر ریاست جمهوری کشورمان به تاجیکستان ارائه گشت در دستور کار قرار گیرد.

بعلاوه وزیر اقتصاد بر فراهم آوردن مقدمات و پیش احتیاج های ارتقاء سطح روابط مالی دو کشور به سطح 500 میلیون یورو تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تاکید بر ارتقاء همکاری های دوجانبه در ملاقات سفیر تاجیکستان با وزیر امور مالی و دارایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر ارتقاء همکاری های دوجانبه در ملاقات سفیر تاجیکستان با وزیر امور مالی و دارایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید