وعده وزیر محقق شد

به گزارش وبلاگ مونوپاد، تهران (پانا) - وعده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ارایه بسته حمایتی به هنرمندان محقق شد و این فرایند ادامه دارد.

وعده وزیر محقق شد

به گزارش صبا، در حالی که مدتی پیش محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ارایه بسته حمایتی ویژه به اهالی فرهنگ و هنر خبر داده بود، مرحله اول این بسته حمایتی به وسیله صندوق اعتباری هنر به حساب هنرمندان واریز شد.

اسماعیلی یکشنبه 21 شهریورماه در گفتگوی زنده تلویزیونی گفته بود: رییس جمهور به مناسبت روز ملی سینما برای اهالی فرهنگ و هنر هدیه ای در نظر گرفته است که به وسیله صندوق اعتباری هنر در اختیار اهالی فرهنگ و هنر قرار می گیرد. این تسهیلات هم شامل تسهیلات کم سود و هم بحث های بلاعوض است. این بسته که با مساعدت رییس جمهوری برای هنرمندان در نظر گرفته شده، بسته کامل و خیلی فراتر از انتظار ما است که بابت آن من از رییس جمهوری بسیار ممنونم.

مرحله نخست این بسته حمایتی برای هنرمندان دارای نشان درجه یک 3 میلیون تومان و برای سایر اعضا یک میلیون تومان است که به مناسبت شب یلدا، برای تمامی اعضای صندوق اعتباری هنر دارای حساب هنرکارت، واریز شده است.

بعلاوه متقاضیان تازه که از دی سال 1399 تا 15 دی 1400 نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام در سایت صندوق اقدام و پس از آنالیز مدارک کد عضویت دریافت نمایند نیز از بسته حمایتی برخوردار خواهند شد.

بر اساس اعلام رسمی صندوق اعتباری هنر، مراحل بعدی این بسته حمایتی نیز به مناسبت عید نوروز 1401 و میلاد امام حسن مجتبی(ع) که مصادف با اواخر فروردین ماه است واریز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "وعده وزیر محقق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده وزیر محقق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید