پیغام تبریک نوری به نمایندگان هموطنان مسیحی در مجلس به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع)

به گزارش وبلاگ مونوپاد، تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در پیغام های جداگانه ای میلاد حضرت مسیح (ع) و شروع سال نو میلادی را به نمایندگان هموطنان مسیحی در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

پیغام تبریک نوری به نمایندگان هموطنان مسیحی در مجلس به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع)

یوسف نوری در بخشی از این پیغام دستیابی به قله های پیشرفت و تعالی را وامدار کوشش های انسان های وارسته ای که به پیروی ازانبیای الهی، چراغ هدایت بشر را فروزان نگه داشته اند، دانست و گفت: صلح جویی،اخلاق مداری ، ازخود گذشتگی و مهربانی، از مهم ترین آموزه های متعالی پیغامبران الهی است.

متن پیغام یوسف نوری به نمایندگان هموطنان مسیحی در مجلس شورای اسلامی، آقایان: شارلی انویه تکیه، آرا شاوردیان و روبرت بگلریان به توضیح زیر است:

باسلام واحترام؛

توسعه علمی کشور و دستیابی به قله های پیشرفت و تعالی، وامدار کوشش های انسان های وارسته ای که به پیروی ازانبیای الهی، چراغ هدایت بشر را فروزان نگه داشته اند. صلح جویی،اخلاق مداری،ازخودگذشتگی و مهربانی از مهم ترین آموزه های متعالی پیغامبران الهی است که با تأکید در کلام حضرت عیسی بن مریم(ع) و حضرت ختمی مرتبت، محمّد مصطفی(ص) این ارزش های والای انسانی در اوج کمال پاس داشته شده است.

این جانب به عنوان خادم کوچک ملت بزرگ ایران در دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت، مسرورانه شروع سال نو میلادی و زادروز فرخنده پیغامبر اولوالعزم، حضرت عیسی مسیح(ع) را محضر تمامی موحدان عالم، پیروان راستین آن پیغامبر صلح و رحمت، به ویژه بر حضرات عالی و هم میهنان مسیحی، تبریک و تهنیت عرض می کنم و ضمن ابراز خرسندی از این فرصت تعامل و هم افزایی مشترک، از ایزدمنان، سالی سرشار از برکت، شادی و کامیابی برایتان خواهانم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پیغام تبریک نوری به نمایندگان هموطنان مسیحی در مجلس به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک نوری به نمایندگان هموطنان مسیحی در مجلس به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید