خودرو

به ازای فراوری هر خودر یک درخت کاشته گردد

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران گفت نظر به اینکه وسایل نقلیه موتوری از مهمترین و اصلی ترین منابع آلودگی هوای شهر هستند، لذا پیشنهاد می گردد سازندگان و استفاده کنندگان وسایل نقلیه موتوری تا حدی در گیر جبران بخش ناچیزی از آلودگی ایجاد شده شوند که در این...

21 اردیبهشت 1401

تایید محکومیت 8 میلیاردی پرسپولیس در کمیته استیناف

کمیته استیناف رای خود را در خصوص باشگاه پرسپولیس به طرفیت باشگاه شهرخودرو صادر کرد.

16 اردیبهشت 1401

معمارباشی: شتاب منفی برای باز شدن ایربگ خودرو ها در حادثه بهبهان ، رامهرز ایجاد نشد

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام نمود در حادثه تصادف محور بهبهان-رامهرز شرایط لازم برای باز شدن ایربگ خودرو ها ایجاد نشد.

8 اردیبهشت 1401

بلوار قیام پس از 8 سال به طور کامل در اختیار مردم قرار می گیرد

تهران (پانا) - بلوار قیام (محدوده حدفاصل خیابان شهدای هفدهم شهریور تا میدان قیام) به طول تقریبی یک کیلومتر که از سال 1392 به کارگاه فعالیت های عمرانی شرکت مترو تهران تبدیل شده بود، پس از بازسازی کامل و مناسب تر از شرایط سابق خود، تا پیش از سرانجام امسال به...

1 اردیبهشت 1401

در برابر همسفرمان چه مسئولیتی داریم؟

این روزها سفر با اسنپ به جزء جدانشدنی زندگی روزمره ما تبدیل شده و برای بسیاری از کاربران بخش عمده ای از زمانی که در سطح شهر در تردد هستند در سفرهای اسنپی می گذرد.

13 اسفند 1400

لوکس ترین پیست های اسکی دنیا را بشناسید

افراد عاشق اسکی کردن می توانند با ما همراه باشند تا از بهترین و معرو ف ترین پیست های اسکی دنیا نظیر سنت موریتز، اسپن، لچ، کورچول و... بیشتر بدانند.

7 اسفند 1400

حمل و نقل عمومی در یاسوج

یاسوج یکی از شهرهای لرنشین جنوب غربی ایران و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است. در حال حاضر سیستم حمل و نقل عمومی این شهر شامل تاکسی، اتوبوس، مینی بوس و هواپیما می شود.

25 بهمن 1400

تفاوت پوشش همسر مهدی قائدی در ایران و دبی !

خبرنگاران: استوری معنادار همسر مهدی قائدی در دبی کار دستش داد .

10 بهمن 1400

کمبود شدید نقدینگی در بازار سهام، فرایند منفی بورس ادامه دار است؟

به گزارش خبرنگاران، شاخص کل بورس آخرین شنبه آبان ماه را با از دست دادن کانال 1.4 میلیون واحدی به اتمام رساند. ریزش بیش از 27 هزار واحدی در شاخص کل بورس در حالی رقم خورد که بیشتر لیدرهای بازار تماما قرمزپوش بودند. اما این فرایند تا کجا ادامه دارد؟

29 دی 1400

ریزش سنگ در محور هراز جان یک نفر را گرفت

تهران (پانا) - سخنگوی اورژانس مازندران از فوت یک نفر بر اثر ریزش سنگ روی خودروی عبوری در محور هراز اطلاع داد.

18 دی 1400

فروش محصولات ایران خودرو در قالب طرح مشارکت در فراوری شروع شد

شرایط فروش محصولات ایران خودرو در قالب طرح مشارکت در فراوری اعلام شد.

15 دی 1400

نگاهی به جاذبه های گردشگری یاسوج

جاذبه های گردشگری یاسوج به دلیل تنوع بسیار زیاد مخصوصا از نوع طبیعی زبانزد مردم است تا جاییکه یاسوج به عنوان مرکز طبیعت ایران شناخته می شود.

13 دی 1400

پف چشم و چگونگی درمان آن

احتمالا صبح ها که از خواب بیدار می شوید، اولین چیزی که در آینه متوجه آن خواهید شد، پف زیر چشمتان است. اما گاهی اوقات این پف، با پیش رفتن روز و بیدار شدن بدنتان از بین نمی رود. در این صورت باید برای بررسی مشکل به پزشک مراجعه کنید. در اینجا علل و درمان پف...

20 آبان 1400

بیماری های پوستی ناشی از شغل

بیماری های پوستی ناشی از شغل؛ شاید این اسم برایتان کمی عجیب به نظر برسد ولی کاملا واقعیت دارد. شغل های مختلفی هستند که می توانند بر پوست ما تاثیر بگذارند و آن را دچار مشکل نمایند. این مقاله، شما را با بعضی از مهم ترین عوارض پوستی مشاغل مختلف آشنا می...

10 مهر 1400

طغیان دستگاه گوارش

استفراغ بیرون رانده شدن پرفشار محتویات معده و بخش ابتدایی روده است. تعداد زیادی از بیماری ها که بسیاری از آنها بیماری های اولیه دستگاه گوارش نیستند، ممکن است با استفراغ بروز نمایند. بدون توجه به این که دلیل استفراغ چه باشد، استفراغ می تواند پیامدهای...

31 شهریور 1400

ویزای کانادا: جوانان کانادایی برای مدیریت امور اقتصادی خود کمتر به بانک ها متکی هستند

مطالعه اجرا شده به وسیله J.D. Power در سال 2019 درباره مقدار رضایت از سیستم بانکداری کانادا، به آنالیز رضایت مشتریان از خدمات بانک های عظیم و مبه وسیله کانادا پرداخته است.

11 شهریور 1400

علوفه مورد نیاز عشایر خوزستان تامین شد

موسوی گفت: 190 میلیارد ریال تسهیلات برای تامین علوفه مورد نیاز عشایر خوزستان اختصاص یافته است.

7 شهریور 1400

قطار گرانی ها همچنان پیش می رود

با وجود تأکید رئیس جمهور بر عدم افزایش قیمت کالا ها در روز های پایانی دولت، قطار گرانی ها همچنان پیش می رود و گرانی 25 درصدی قیمت مصوب مواد شوینده جدیدترین مسافر این قطار است.

31 تیر 1400

چگونگی سفر در دوران کرونا

کرونا در زمستان 1398 به ایران پا گذاشت و روال عادی زندگی را کاملاً تغییر داد. این تغییر در تمام ابعاد زندگی مردم دیده می شود. سفر در دوران کرونا هم شکل جدیدی پیدا کرده که ممکن است شما از این تغییرات مطلع نباشید.

23 تیر 1400

10 بازی نقش آفرینی برتر که در سال 2021 یا پس از آن عرضه خواهند شد

از همان زمانی که بازی های ویدیویی 64 پیکسلی ما را به ماجراجویی های باورنکردنی و خارق العاده دعوت می کردند، ژانر نقش آفرینی تأثیر بسزایی بر پیشرفت آثار داستان محور داشته است. تولد این سبک که بر مبنای چند ارزش مهم شکل گرفت، صنعت بازی ها را برای همواره متحول...

14 تیر 1400
تعداد: (85)